Tema: Re: Epoksidines grindys garazui
Autorius: dd
Data: 2011-02-11 12:02:28
Kalbu apie epoksidinius dazus. Gamintojas principe nera svarbu. Pas mane
siai dienai yra Imparat, o veliau dar vienas atsiras.
O siaip viskas priklauso nuo pagrindo. Gal pas jus labai poretas buvo? Bet
kokiu atveju pries danga reiketu grunto, kuris pagrindo igeriamuma
sumazintu. Gal jusu dazai ir buvo panaudoti kaip gruntas?
As irgi dazniausiai buciau uz tai, kad det rimtesne danga su ar be kvarcinio
smelio, bet dazniausiai ekonomiskai tai nelabai apsimoka.