Tema: Re: Atsoko laminatas
Autorius: Polikarpas Matvejevicius
Data: 2011-02-10 16:19:32
Madinga kloti kazkokias dangas (laminata, parketa, lentas ir t.t.), lipdyti
ant sienu tapetus, lubose is gipskartonio daryti neoPetrodvarecus,
pindiurinti halogenu debesi ir panasiai.
As nieko pries, bet kazkodel uz tai reikia gerai susimoketi, kas yra visai
nebutina. Cia tik mano nuomone, tiesiog nemegstu "blizganciu" pavirsiu ir
turiu su kuo palyginti.
Bet Iljiciaus lempuciu ir dulkancio tinko neteisinu - tai tiesiog nebaigtas
remontas, o ne interjero dizainas.