Tema: Re: grindu danga virtuveje
Autorius: Dainiushas
Data: 2011-02-09 12:28:51
nžn, man atrodo tas kur pas mane lakavo irgi baisiai smirdėjo.

Daiktui nukritus tai nieko nebūna, bet jei koks sunkus indas pataiko
briauna - pažeidžia. 4 ar 6 mm - jokio skirtumo, pasižeidžia paviršius.
Čia su sąlyga, kas pas mane jis tamsus. t.y. dažytas yra. Būtų plikas
kamštis - tada tikrai būtų dzin.