Tema: Re: indaplove sugedo
Autorius: Ruta
Data: 2011-02-09 10:48:37
Am 09.02.2011 09:35, schrieb Tomas:

> Taip. Imi piltuvėlį (gal yra pridėtas prie indaplovės specialus) ir beri
> druską. Vanduo bėga per viršų. Kai druska nebetelpa - užsuki kamštį ir
> tiek žinių.
> Druskos turėtų tilpti gana daug, į mano Electroluxą susipila vos ne 2kg.

Normaliai tai tai lemputei užsidegus dar pakankamai ilgai galima plauti,
tiesiog koncentracija nebeatitinka numatytos. Bet jeigu tu iš viso
niekada nieko ten nepylei arba iš tikrųjų išplovei iki paskutinio lašo,
tai tikrai visą paketą druskos supilsi ir gali būti, kad ta lemputė vos
ne tuojau įsižiebs vėl. Visgi rekomenduotina tą druską naudoti :))