Tema: Re: Turnikas namie
Autorius: Spakainas
Data: 2011-02-09 08:24:58
Aš vat irgi galvoju kambario kampe prie lubų prisukt. Senais laikais
barake buvom taip pasidarę - labai liuks, tik reik ne ant virvių kabint
(siūbuoja- diskompfortas), o tiesiai tokius metalinius strypus į lubas
įsukt, o jau prie jų - skersinį. Ant durų staktos sux - per žemai, kojas
reik sulenkt, kliūna ir t.t.
Dar varijantas koridoriuj nuo sienos - iki sienos (aišku jei ne giBsas).
Nu ir dar galima - prie sienos su metaliniais ale kampuočiais kažką
sumeistravot (kaip mokykloj sporto salėj būdavo prie sienutės
pakabinamas). Nu bet čia jaučiu nelabai gal nusipirkt tiesiai rasi,
reiks gamintis.