Tema: Re: Katilo pajungimas
Autorius: Nioka
Data: 2011-02-09 20:24:08
Pas mane labai viskas panasiai. Viskas gerai veikia.
Kol kas nera radiatoriu, tik grindinis.
Galvojau, kad kombinuotas boileris sildys visa sistema, kai uzges katilas.
Pasirodo tai nevyksta: Sildymo sistemos iejimas/isejimas boileryje yra
apacioje ir viduryje, o temperaturos nuo teno daviklis tikriausiai virsuje.
Netgi esant gana aukstai vandens temp. boileryje, po sildymo sistema
cirkuliuoja saltas.