Tema: Re: Pusiau off: katinu pavasaris
Autorius: Sail
Data: 2011-02-09 16:59:22
Kazkada kate man i lova primyzo. Xz kas ten jai susisviete, sena jau. Siaip
as ant jos nepiktas, sutariam vis geriau, bet tada plionkes truko.
Ismeciau per balkona (1 aukstas, ne tragedija), tai ja ir isgelbejo, nes
pasiutimo virsune uzejo veliau.

na bet per laika auklejimas dave savo, i lauka pasipraso ir siaip nieko
blogo nedaro.

Siaip naminiams katinams (ir kitiems gyviams itariu) reikia vis tik parodyt,
kad seimininkas esi, kitaip jie ispindeja.