Tema: Re: Schell skalbiankes ventilio pajungimas
Autorius: Atlepausis@wrk
Data: 2011-02-08 14:22:46
Yra bent pas mane ir bronziniai ir nikeliuoti. Dar gal rasčiau pigiausių
cinkuotų. Pas tave ten 1/2", tai ilgių turiu:
10 mm
15 mm
20 mm
25 mm
30 mm
40 mm
50 mm
65 mm
100 mm.
Būna ir 160 mm lygtai.

Įsukti reikia, kaip dz ir sakė, su spec raktu arba šešiakampiu. Bet
galima ir bet ką kitą pritaikyt, kad tik suktų (replių rankena, bet koks
kitas Š). Aš suku su (berods) iš D12 šešiakampio armatūros padarytu
samadielnu įrankiu - suvirinta T forma ir tiek.

10mm ilgio prailgintojo nepatariu, nes ten vos 2 gal apsisukimai
tesigaus. Imk mažiausiai 15mm.