Tema: Re: D16 limitas arba kita medalio puse
Autorius: Drambliukas
Data: 2011-02-08 11:54:25
Gerai, o kaip tatai paziureti, arba koks jis turetu buti?
Na pas mane 6 radijatoriai ir sistemoje ~45 litrai vandens ir siurbele dirba I pajegumu
~33W, tai manau kad uztenka to debito. Bet va viename dideliame kambaryje idetas 800W
radijatorius, o reikalingas pagal nesenai matyta purmo lentele 2200W. Todel ir kilo
klausimas ar nebus taip, kad radiajtorius negaus pakankamai silumos? Nors Tu zinoma
teisus, ko gero, pajungimas gi tikrai d15...
Ai va, d16 vamzdzio vidinis diametras tai tik d12 !