Tema: Re: ploto apsildymas
Autorius: Milordas
Data: 2011-02-07 16:40:45
reguliatorius galimas jei sistema leidzia, jei daugiabutis, tai fig ten pastatysi :) ateis piktas dede santechnikas ir lieps nupjauti
Pas mane buvo idomesne situacija, turejau 16m2 kvadratura, pagal ideja turejau del ne maziau kaip 1600w radiatoriu, bet ten anksciau stovejo seni spiziniai radiatoriai su 10 sekciju po 100w, tai idejau 1200w ir lyg normaliai kambary, nei salta nei silta labai :) termometro sorius, neturiu