Tema: Re: medinis termo-blokinis namas
Autorius: Linas
Data: 2011-02-07 14:06:52
na, klausimas gal nelabai i tema, pats irgi nemanau, kad neduztancias
metalines lekstes / bliudukus naudoji.

viskas remiasi i pinigus.
Kiek suprantu, karkasiniai gerokai pigesni, tad jei turi buta, parduodi ji,
pridedi siek tiek pataupytu pinigu ir jau turi kazkoki busta.
su skambancia perdanga, bet savo kiemu....
Na, o jei jau nori super namo, tai jei pinigu uztektinai nera, tai sedi
bute, arba draugauji su banku (ko pasekoje susimoki papildomai 40%-80%).

Na velgi, cia jau ko kam reikia, vieni bando suktis, kad tureti tiesiog
busta, kiti idealu busta na ir aisku trecia kategorija, kuri nori tiesiog
palot, patys tevu bute gyvendami :)

Taikos ir ramybes,
Linas

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5852 (20110207) __________