Tema: Re: Koks geras budas uzuolaidu pakabinimui?
Autorius: aviliux
Data: 2011-02-05 15:36:53
as uzpernai roleta pirkau naktini, daniska, gumuota senukuose ~50lt - liuks laiko, nepraleidzia nei spindulio. Tamsiai melynas, su labai mazom zvaigzdem nezymiai, tipo dangu imituoja
o uzuolaida - dienine. Kas tau trukdo taip?
arba - atvirksciai

tiesa permeciau dabar senuku kataloga - ner tokiu

Uzuolaidos duoda jaukumo kambariui, mano akimis labai daug