Tema: Re: Siltinimas vata VS polisturolas
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2011-02-05 13:42:45
> Kaip del sienu "kvepavimo" - kaip isivaizduoju per polistirola nei oras,
> nei dregme nepereis, o per vata - ir dregme kazkiek ir oras - t.y. vata
> kazkiek "kvepuos".

Jeigu namas siltas - reikalingas vedinimas. Jeigu vedinimo nera tai su vata
silto namo neturesi, nes "kvepavimas" reiskia tik ta, kad vatoje visa laika
kaupiasi dregme, o jos perteklius - vanduo - pasisalina "kvepavimo" budu,
nes vata yra perpuciama. O dar tiksliau - pripuciama dregmes. Kad to
neivyktu stogo vata yra izoliuojama garo izoliacija. Sienoms gi garo
izoliacijos nededa del konstrukcijos netobulumo. Bet karkasiniuose namuose
is vidines puses garo izoliacija yra dedama, nes tai padaryti yra nesunku.
Taigi karkasiniame name su garo izoliacija sienose ir "kvepavimo" nelieka.
Degimas irgi vertas diskusijos. Gal galetu kas nors man paaiskinti kodel
prie krosneliu dedama ugniai atspari vata, kurios kubas kainuoja virs 1,000
litu? Tiesa sakant nezinau kuo skirtusi gaisro pasekmes, jeigu sienos
siltintos vata ar polistirolu. Gali buti, kad pasekmiu finansiniai
nuostoliai su vada butu didesni. Grigiskese dege kavine, apsiltinta vata.
Nukentejo fasadas tik toje vietoje, kur buvo salytyje su liepsna. Galvoju,
kad fasadas is vatos butu nukentejes ne maziau. Irengiant vata moki daugiau,
bet ir salinant gaisro priezastis sumoketum daugiau