Tema: Re: Namo sienos šiltinimas
Autorius: dz
Data: 2011-02-04 17:22:19
is vidaus siltinasi tik tai atvejais kai LABAI jau nesinori is lauko, imho
priputi vel tarpa granuliu ir UZKAMSAI sklyles per kur ispute, tada keiti
langus ar taisai kitas kritines vietas
siaip nesamone padaret kad tik 5cm is lauko siltinot, nes kiti 5-10cm putos
kaina butu nezymiai pakele, o darbo, kliju, tinklo su tinku ir dekoro
sanaudos vistiek tos pacios...

--
www.rees.lt