Tema: Re: pasidalinam info apie mokejimus uz sildyma
Autorius: Atlepausis@wrk
Data: 2011-02-04 12:17:28
I. O jei aš nenoriu atidėt apmokėjimo tų dienų? Jei daba turiu litą, tai
noriu sumokėt už komunalines, nes jei nesumokėsiu pragersiu/prapisiu/etc
pavyzdžiui.

II. Reiktų panagrinėt kalendorių ir sąskaitas. Dabar jie sako, kad
anksčiau nurašė, nes mėnuo baigiasi savaitgalį, tai įdomu kaip
nurašinėjo anksčiau tokiom situacijom.

III. Jei gerai pamenu, pagal sutartį apskaita vykdoma nuo mėnesio pirmos
iki mėnesio paskutinės dienos.

IV. Pas mane nuotolinio nuskaitymo skaitliukas, kurio duomenys
automatiškai nuskaitomi (internete galima matyt kiekvieno radiatoriaus
rodiklius, beigi karšto vandeniaus prasisukimą. Bent www teigia, kad
duomenys atnaujinami kasdien, tai tikrai tikrai tikrai netikiu, kad koks
klerkas kasdien važiuoja nurašyt/rankiniu būdu skanuot). Tai kokio,
atsiprašant, bybio negalima nuskaityt paskutinę mėnesio dieną?