Tema: Re: perdanga - monolitine vs plokstes
Autorius: Statybininks
Data: 2011-02-04 08:25:51
pritariu, ypac kai man reikejo 3 perdangu (rusys, 1,2a) tai variantu nebuvo
kitu, jei nenorejau statybu nutesti i begalybe, G/B plokstes gali buti bet
kokio ilgio tad tas derinimasis prie matmenu yra mitas, svoris G/B plokstes
kvadratas su ankeriavimu ir tarpu uzbetonavimu kazkur 300kg, monolitas, hmmm
ziurint kiek darysit stori, as vis tiek manau (nepaisant kad kiti dare
plonesne), kad reikia daryti min 12cm, kas sudarys panasu svori. Del kainos
gaunasi labai panasiai (monolitas siek tiek tiketinas maziau), bet greicio
atzvilgiu tai nesulyginami dalykai. Visa perdanga susidesi per kokias 3val
(taigi kranas 300lt) ir per diena susiankeriuosi (jei manai, kad tas
reikalingas) uzsibetonuosi tarpus tarp G/B ir sonus. Jei normalus
privaziavimas siulau plokstes.