Tema: Re: akumuliacines talpos apsiltinimas
Autorius: Rimokas
Data: 2011-02-03 10:49:13
  As tikrai siulyciau pagalvot apie ekovata , kaip pas mano drauga padaryta
.. Jis padare karkasa , o po to ramiai is virsaus pripilde ispurentos
ekovatos . Ekovata nebijo silumos, jos ir varza geresne. Skaitau , kad
tokiam reikalui geras sprendimas . Dabar jus apvyniotumet minksta
akmens/stiklo vata talpa , tada derintumet skardini apvalkala ... Neaisku
kaip po visko ten viduj bus : praplesyt kur , kaip uztaisysit ?