Tema: Re: Trafas vonioje 12v
Autorius: Quicker
Data: 2011-02-03 09:57:11
On 2011-02-03 09:43, Zigmas wrote:
> nu pas mane dusas, ir virs duso kabinos galogenas, tai baisiausia kad
> netycia duso galvutes nepakreipus i galogenas :)

Nu tai pakreipk... Kas tavo manymu turėtu atsitikt? :D Juolab, kad rašei
jog ten viskas sandaru (net jei būtu nesandaru - nieko neatsitiktu).

1 - vanduo kaip ir nelabai laidus elektrai,
2 - nu gi kaip ten taip reikia apipilt tik laidą halogeno ir pačiam
įsižemint, kad pasikratyt duše? Fantazija mano silpnoka matyt :),
3 - sutapus visiems atsitiktinumams ir kažkokiu mistiniu būdu atsiradus
galimybei pasikratyt - suveiks nuotekio rėlė. Ir tikriausiai suveiks dar
prieš vandeniui pasiekiant tave,
4 - ten kur gyvenai iki šiol - visur buvo 12V ir nuotekio rėlės? Kiek
kartų jau pasikratei? Kiek kartų esi girdėjes apie žmones pasikračiusius
nuo vonios apšvietimo? Pvz. kur augau vaikystėj, tai ten ir iki šiol
tebėra dienos šviesos lempa vonioj ir visai šalia dušo. 600V ar kiek ten
būna uždegimo momentu, na ir nieko, kaip kaba, taip kaba, kaip apipilama
vandeniu, taip apipilama. Šviestuvo stiklo ten kiek pamenu niekada net
ir nebuvo. Net minčių nekyla, kad ten kažkaip įmanoma pasikratyt. Beje,
anksčiau (kol nedėjo tų keistų halogenų), tai kaip ir išvis niekas
nedarydavo vonioj 12V.