Tema: Re: Kaip elgtis su Banku
Autorius: markizas
Data: 2011-02-02 12:44:16
reikia skaityri sutarti. bankas tikrina pagal "raide". Greiciausiai tai buvo priedas prie sutarties ir jame dazniausiai buna parasyta, kat tai koks nors rimtas sutarties pazeidimas. Man asmeniskai panasiai buvo ir turejau (is anksciau) gera banko marza, tai bankine mergaite pareiske: jokiu problemu, termina nukelsim, bet padidinsim banko marza, arba nutraukiam sutarti ir viska prasom grazinti :) Teko viska skubiai "priduoti" ir sutvarkyt popieras. Tiesa menesi kita gali ir oficialiai uzdelsti (kol gausi pranesima, kol atsakysi ir pan.).
Dar karta pasikartosiu - gerai perskaityk sutarti.