Tema: Re: ketaus virinimas
Autorius: Vai
Data: 2011-01-31 16:12:24
teoriskai galima virinti, yra N rusiu ketaus ir N rusiu elektrodu ketui.
Technologija parasyta kad ir anyksciu vario puslapyje prie ketui skirtu
elektrodu. Pats virinti moku, jei reiketu pabandyciau pats, ar taip ar taip
pzdc sekcijai. Bet kad pavyks sansu mazai. O ir anyksciu elektrodai 5 ar 4
vnt pakelis ketui apie 30 lituokliu.