Tema: Re: saldytuva guldyt
Autorius: Drambliukas
Data: 2011-01-30 22:57:45
Zodziu nutariau ikist cia savo trigrasi, nes taip jau nutiko, kad biski ismanau tas
technologijas.

1) Vezti saldytuva gulomis (arba aukstyn kojomis) galima.
2) Jungti i el. tinkla pries tai apversta saldytuva galima po puses paros ... na 6-8
valandu irgi pakaktu, bet jei labai neskubama geriau palaikyt ilgiau.
3) Apvertus saldytuva, o ypac vezant t.y. judinant atsitinka keli dalykai. Saldymo agentas
papuola i visa sistema. Ir tepalas is variklio karterio taipogi. Kai kuriuose saldytuvu
modeliuose vienas is vamzdeliu pries patekdamas i kompresoriu padaro savotiska kilpa, kad
ne visas tepalas subegtu i karteri. Suvarcius jis atsiranda bala zino kur. Taciau
prasciausia padetis su saldymo agentu. Kompresorius dirba isimtinai tik su dujine terpe
tiek pasiurbime, tiek ismetime, todel jam gali smarkiai nepatikti paragavus skyscio.