Tema: Re: Virtuvės stalviršio "apvadas" [KB]
Autorius: Nioka
Data: 2011-01-30 00:17:19
Esu baldu gamintojas, ir del plyteliu klijavimo ir baldu montavimo eiliskumo
galeciau gincytis.
 Galima, sutinku, klijuoti plyteles, kai virtuves baldai jau sumontuoti. Bet
tokiu atveju
keiciant virtuves baldus, teks keisti ir plyteles, manau geriau maziau
suristi statybines
konstrukcijas su baldais.
  Stalvirsio "apvadas" vadinasi staljuoste. jos gumines briaunos turetu taip
prisispausti prie
stalvirsio ir sienos, kad nepraleistu vandens ir pan. Jei nuemus staljuoste,
viduj yra visokiu
brudu ,- ji blogai priglunda. gal but patenka per plyteliu siules.
 ismest staljuoste galima, jeigu tarp sienos ir stalvirsio nera dideliu
tarpu. Jungima su siena
 hermetizuot silikonu , kaip ir atveju, kai plyteles dedamos ant stalvirsio,
bet silikonas yra
 kaip ir ta staljuostes guma, -bakteriju ir pelesio lizdas.
  Varztu skyles stalvirsyje geriau uztaisyti ne silikonu, o specialiu kietu
vazku "novorit",
parduodamu baldu furnituros parduotuvese (DARVAL, BRASA, AGVA...). Kietu
novorit'u uztaisomi defektai kaitinant lygintuvu arba pramoniniu fenu.