Tema: Re: Dėl pamatuko terasai liejimo
Autorius: Audrius <xkalvisx(skliaustelius_i?trinti)@takas.lt>
Data: 2011-01-28 15:07:08
> Tai projekta jei turi ir ranku taip pat - kas trukdo dirbt (betonas+priedai
> ziemai, armatura, mediena apalapkei)?
> O prie isalo grauztis i zeme matyt nekiekvinas nori.

Neturiu tokios patirties, o pradėjus dirbti, nesinori grybauti. Norisi, jei jau pradėjai darbą, tai ir padarei be jokių prastovų ir be to dar turi viskas būti padaryta teisingai.

> Jei neapjungsi i bendra pamata - saltis stengsis vartyt.
> Protingiau butu darbus vykdyt kai isalo nebeliks

 Tai kad lyg ir noriu viską sujungti, tik nematau prasmės visą pamatuką dviejų metrų gylio daryti, manau kad tokio gylio reikėtu tik kolonoms kolonoms, o patį pamatuką galima ir kokiame 0,5m. gylio ir sujugti su grežtais pamatais. Ar aš čia kažką jau neteisingai mastau? Juik patirties neturiu jokios, bandau tik logiškai mastyti.

> Jei detaliau domina - email rasyk

Ko gero vėliau, dabar norėčiau viešai pasiaiškinti visus niuansus ir gal rasti žmonių galinčių tai padaryti.