Tema: Re: Apsvietimo jungiklis, svieciantis, kai ijungtas apsvietimas
Autorius: Donatas
Data: 2011-01-27 22:27:09
Is principo galima padaryti, kad sv. diodas degtu kai jungiklis ijungtas,
nenaudojant jokios papildomos instaliacijos, bet turi buti naudojama tik
paprasta kaitrine lempa taip pat reika siek tiek elektronikos ziniu. Reikia
paimti du diodus (tipas nera svarbu, svarbu ,kad butu silicio, ant ju
krentanti itampa 0,7 V) sujungus du nuosekliai ir ijungus nuosekliai i
lempos grandine lygiagreciai tiems diodams galima jungti sv. dioda , jo
naudojama itampa kaip tik yra apie 1,5V, tai krentancios itampos turetu
uztekti, kad jie sviestu , kai jungiklis ijungtas.

P.S. Tai tik teorinis pasvarstymas ir idejos pateikimas  uz pasekmes
neatsakau :)

--
Donatas