Tema: Re: REQ: Nuoma
Autorius: Spakainas
Data: 2011-01-27 10:07:53
Bet rašyt tai vistiek nemoki... Negi taip sunku sakinį po taško pradėt
dižiąja raide? Bet ir pats rašymo stilius visgi neaiškus, tai tu ieškai
3 vienetų ar dviejų? Nes iš parašymo kaip ir aišku, kad ieškai kambario,
1 kambario buto ir 2 kambarių buto, t.y. trijų vienetų. Analogiškai: man
reikia kibiro, taburetės ir kirvio.
Kam rašyt tokį briedą, kuriam paskui reiks dar paaiškinimo, jeigu iškart
galima paprastai keliais žodžiais išdėstyt: reikia kambario bute ARBA
vieno kambario buto IR 2 ARBA 3 kambarių buto.

Na gerai gerai, einu jau, einu ;]