Tema: Re: LED lempos
Autorius: bet_kas
Data: 2011-01-25 14:27:19
Smalsu, gal kas nors matėte kur nors MR11 warm white LED'u.
Domina šviečiantys taškiniu būdu ir turintys pakankamai
liumenų, kad būtų galima 20W halogenus pakeist.

"svk"  parašė naujienų news:ihlst7$j77$1@trimpas.omnitel.net...

Gal galite kas išmanantis pakomentuoti:
Dabar yra 12V halogenai, trafai ir tt. Jungtis MR16. Ar nusipirkus ale
tokias: http://www.elmolight.eu/17-mr16 - dar reikės kažką keisti, ar
tiesiog halogenkes lupi lauk, stati šias ir viskas? - mane neramina
prierašas prie lempučių, kad reikalinga pastovi įtampa DC, tačiau trafai
tik mažina įtampą, bet nedaro jos pastovia gi?