Tema: Re: Architektu kainos
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2011-01-21 22:07:49
Kadangi projekta jau turi tai sumoki 2,500 ir nesuki galvos del breziniu.
Viska kas butina breziniuose abu architektai padarys, nes kitu atveju nebus
isduotas statybos leidimas. Sutaupytus pinigus 5,500 sumokek techninei
prieziurai kai sudarinesi sutartis del pamatu, del sienu, del stogo, del
apsiltinimo... ir kai reikes atsiskaityti su statybininkais. Taigi tusresi
ne tik konsultanta, bet ir "advokata". Jeigu samdtsi uz 8,000 tai visa
pertekline makulatura galesi ziurineti vakarais su zmona... Ar tau tas
brangus architektas iskaiciavo grunto tyrimus pamatu projektavimui? Ar
pateiks saramu, perdangu, laiptu armavimo specifikacijas? Ar pades parasa uz
stogo konstruktyva, kad gegnes neilinks nuo sniego svorio?