Tema: Re: saldytuvo. welcome pasiulymai.
Autorius: HDi
Data: 2011-01-20 13:26:08
as pirkau blomberg pora savaiciu atgal,kaina 200 didesne uz tavo ieskoma.
tai rinkausi kad butu normalios rankenos, tai yra ne lovialiai kauptis
brudui, o normalios metalines tokios kur patogu paimt. irgi dairiausi 175cm
bet lb dziaugiuos pasiemes 185cm nes kai susidedi viska tos vietos ir taip
neperdaugiausiai lieka. snaiges nerekomendavo ir patys pardavejai. o apie
electroliuxa pasiklausk kur surinktas, nes buna kur turkijoj renka tai ten
kazkaip salia siemensas ir bochas dar su jais renka ir sako kokybe skrudina.
na ir aisku ieskok stiklines lentynos kad butu, kad galetum lentynu auksty
kaitaliot ir man lb geras dalykas kad duryse buvo keturios o ne trys
lentyneles.