Tema: Re: Kambario lubų apšiltinimas iš vidaus
Autorius: kipsas
Data: 2011-01-19 15:45:23
2011.01.19 13:42, Guliu Rukau rašė:
> reiskias zinios pasenusios :)
>
> "bzik"<bzik@bzik.bzik>  wrote in message

Viršutinę patalpa, kažkada buvo galvojama įrengti, bet pasikeitus
finansinėms galimybėms, sumanymo teko atsisakyti iki geresnių laikų...
Dabar ten tiesiog sandėlis. Apatinė, kuria noriu apšiltinti yra aukšta
patalpa ir 10 cm sužemėjimas pasijaus, bet nežymiai :) Žiūriu ir dar iš
tos pusės, kad šiltinant iš vidaus man mažesnės laiko ir darbo sąnaudos.
Ar 10 cm polistirolo užteks?