Tema: Re: koordinaciu uzdejimas ant jpg
Autorius: polaris
Data: 2011-01-20 01:49:13
Neaiškiai klausei. Aš, tarkim, supratau, kad nori žymėti taškus, kurių
žinai pikselių koordinates jpg faile.

Jei ta palydovinė nuotrauka iš Google Earth - tai GoogleOzi ir po to Ozi
Explorer.

Jei iš kitur, turi žinoti keleto atskaitos taškų koordinates, tada Ozi
Exploreryje susikalibruoji. Jame galima ir žymėti, pvz. su route editor.