Tema: Re: vitrinos ant pamato
Autorius: S
Data: 2011-01-19 12:28:53
Pas mane panasiai gavosi - pamatas sutampa su grindu lygiu, na grindys 3cm
auksciau uz pamata, bet cia beveiki kaip ir nieko. Vitrina desis ant pamato
Is lauko pamata siltinsiu 7cm polistiroliu, is vidaus 5cm polistirolio
ikasti 1m, ir dar 5cm ikasti puse metro, t.y. gulscias lapas 50cm plocio.
Pamatai rostverkas + poliai

Man kitaip neisejo padaryti, nes statyba derinu su jau esamu namu ir
norejau, kad grindys butu visur tame paciame aukstyje, o is lauko pamatas
butu visur tokio paties aukscio