Tema: Re: REQ: Moduliniai virtuves baldai Kaune
Autorius: mindis
Data: 2011-01-19 11:34:11
I virtuve nezinau ar tokios kokybes kaip mano galima statyt. As savo
emaiu tik tam kad kazkur telika ir kt. technika pastatyt, galvojau
nepatiks tai sukurensiu :) Is isvazdos lyg nieko, na bet jau stalciukai
kaip ziauriai vaiksto tai dar tokiu nebuvau mates. Vienzu lievota
visiska, bet kol nejudini gerai.:) Ai tiesa, renkasi labai gerai -
viskas tiksliai sugreziota, nieko netruksta, vaikas beveik per vakara ir
surinko.