Tema: Re: imontuojamo aeg saldytuvo imontavimas
Autorius: Monte
Data: 2011-01-18 14:00:19
Meginsiu dar siandien i kokia virtuviu parduotuve uzsukt pasiziuret, gal bus
toks pats ar panasus saldytuvas imontuotas. Bet siaip tai AEG praktiskai
visai imontuojamai technikai (su kuria man teko susidurt) nepateikia
normaliu imontavimo instrukciju, tipo galvok pats, nepalyginsi su Blum
furnituros instrukcijom ir breziniais.