Tema: Re: Vilma jungikliu kokybe...
Autorius: Ostapas
Data: 2011-01-18 09:03:12
?
o tikrai problema jungiklyje? nes teko su analogiška situacija susidurt naudojant lexel domino. tai priežastys buvo bišk kitokios: špakliuojant jungikliai jau buvo sudėti ir prie pat jungiklių šūdinai nušveistas glaistas. to pasekoje ne iki galo prisispaudė rėmelis ir spaudė klavišus. problema dalinai pašalinta nušlifavus kokį milimetrą rėmelio - klavišai spaudosi atskirai, ale nu vistiek ne taip kaip stende parduotuvėj...