Tema: Re: buitine technika. patariam.
Autorius: eimaz
Data: 2011-01-16 11:03:58
siemens ir Liebher pasirinkimas tikrai geras. gali pasitart su
www.movila.lt, pasiulys manau ir kaina geriausia ir patars daugeliu atveju.
uz kaitlente ypac neindukcine tikrai neapsimoka tiek moket, rinkciausi siuo
atveju tikrai ne Siemens.
orkaite pas mane panasi, tik atsidaro is virsaus, tai mikrobange tokia
priderinau HF25M5R2. pas tave dizainas irgi matau beveik toks pat.
imontuojama indaplove velgi kazin ar apsimoka derint prie visko, vistiek jos
nesimato. as pasirinkau kazkoki AEG modeli.