Tema: Re: Kiek dabar kainuoja parketlenciu dejimas uz m2
Autorius: solara
Data: 2011-01-14 09:47:07
o taip, nepaminėjau, kad  jau kažkur yra atšokę!
Tavo kaimynė ir mano lygtais ne ta pati? :)

Maniškis taip pat pats klijavo,
pirmą kartą parketlentes  (bet parketo tai jau nemažai buvo suklijavęs
anksčiau),
su buitiniais įrankiais, su pripjovimais, su apačios nušlifavimu (kad
suvesti į vieną aukštį su plytelėmis ir konvektoriais)
tai vakarais ir savaitgalį dirbdamas, per kokią savaitę ~50m2 suklijavo....