Tema: Re: Koki glaista rinktis
Autorius: dz
Data: 2011-01-13 18:48:26
nu glaisto vistiek maziausiai 2-3 sluoksniai, per daza gal labiau nuslys
uzkabibus...cia nesiau aliumini profili, nenuziurejau ir ismigo i siena taip
gan smailu kampu...pas mane viena siena dekoras uzdetas tai kietumo
skirtumas su sheetrocku labai didelis, nu bet tokio tai su svitriniu is vis
nepasveisi

--
www.rees.lt