Tema: Re: architektai
Autorius: Movila
Data: 2011-01-11 12:31:12
Jis turi toki savo kurtu namu kataloga, kad buvo net sunku issirinkti ((-:
Susitarkite su juo del susitikimo ir gausite kruva pasiulymu, labai malonus
zmogus, be to. Padejo ir mums, ir keliems draugams rekomendavau, visi labai
liko patenkinti ir kaina, ir darbu kokybe. Dar jis visokius leidimus gan
greitai isrupina. Vienu zodziu, nerekomenduociau, jei nebuciau susidurusi su
siuo architektu.