Tema: Re: GUODŽIO mėn. šiluma
Autorius: eimaz
Data: 2011-01-07 10:27:04
1970 statybos butas 62m2, sildymas centrinis - 470Lt be gyvatuko ir be
karsto vandens, su gyvatuku - 507Lt. temperatura 19-20 laipsniu.

naujos statybos namas, 170m2 sildomo ploto, dujinis kondensacinis - be
karsto vandens - 340m3 duju, t.y. 540Lt su abonentiniu mokesciu. temperatura
diena ~20, nakti nukrenta iki ~18,5.

lyginant su butu, tai baisu, buto atzvilgiu :)