Tema: Re: paspeliokit del ko skyla gipso siules
Autorius: Milordas
Data: 2011-01-06 14:25:08
na uzteks cia gincytis :) zodziu taip, mano nuomone:
vieno lygio lubos - nedesi garsines izoliacijos juostos prie UD, ir susuksi gipsa prie UD bus pipec, ypac jei dar ir skersinius profilius prie UD prisuksi,
dvieju lygiu lubos - prie UD nesukamas gipsas ir UD su CD nejungiamas varztais.
a toliau jau darykites kaip ismanot, pofigu :)