Tema: Re: sniego kasimas is apacios
Autorius: bzik
Data: 2011-01-04 12:29:09
gal neaiškiai suformulavau :)
Yra stogas, kurio du slaitai sueina i viena ilaja. Tokiu ilaju pas mane dvi. Siaurineje puseje.
Sniegas nuo virsutines stogo dalies laisvai nuciuozia iki vidurio, susigruda ilajoj ir stovi iki gero atlydzio. Uzlipimas ant stogo kitoje namo puseje. Slaitas ~7m. Nuo virsaus nustumt nepasiekiu.
Nuo kopeciu is apacios su kastuvu nusikrapsto tik maza sniego dalis - kiek pasiekiu. Reikia kazko ant ilgesnio koto, kaip kauptuko.