Tema: Re: Vandens slegio pakelimas
Autorius: Gintaras
Data: 2011-01-03 16:49:13
pala pala, o jei hidrofora/siurbli pasistatys tik ant savo ivado, nebus taip
kad tas hidroforas sriubtels vandens ir is kaimyninio vandens srauto? ir
sriubtels ne tik vandens, bet ir oro per atsukta kaimyno ciaupa - vistik
atmosferu bent keleta jis ten turi. Idomiai turetu gautis; kaimynai turetu
buti dar labiau suzaveti  :))) nu arba kazko neisikirtau ant greituju.
Cia gal kokia talpa gelbetu - tada vanduo priteketu i talpa. o po talpos jau
hidroforas. Nu bet cia be papildomos automatikos neapsieisi (elektromagnet.
ciaupas talpa su plude + jei talpoje nebutu pakankamai vandens, automatika
neturetu duoti isvis jungt hidroforo).
Manau protingiausiai butu kalbet su kaimynais ir globaliai problemą spręst,
pirma issiaiskinant tikra priezasti.