Tema: Re: greztiniu pamatu irengimas
Autorius: gidas
Data: 2011-01-03 11:51:31
reiktu uzrasus paziureti, bet kiek pamenu, kaina labai nesiskyre, aisku pokytis kaip dazniausiai statybose buvo i aukstesne puse (reikejo daugiau zvyro, nei skaiciavo, nes nusikase gilesnis sluoksnis ir pan.)
del terminu as labai smarkiai nespaudziau, nes tais metais pries ziema nieko neplanavau daugiau daryti. bet neturetu su tuo buti problemos, nes darbu jie turedavo i prieki nemazai, be to visiskai nebuvo problemu su uzsventimais ar pan.
kokybe patenkintas. si pavasari murininkai labai gyre ju pamatus, sake, kad labai tvarkingai padaryti ir tikslus.

alfredas ten visur laksto, pacius pamatus labiau priziuri jo tevas.
zodziu, kol kas nieko blogo neislindo.