Tema: Re: buterbrodas: 20 Fibo + 15 puta + tinkas
Autorius: aiva
Data: 2010-12-31 12:38:33
o po to dar "energetine inventorizacija", t.y. ivertinti kaip realybeje
pavyko tuos teorinius skaicius igyvendinti, kiek plysiu, salcio tiltu ir
kitokio grozio pridaryta :)

5 sienu varza yra pagal siandienos realijas yra butinybe. statant naujai
daryciau storesni siltinima, nu bet turiu dar mazesni (statytas kai norma
buvo 3.8) ir negriaunu :)

perkant sienu varza visgi man butu ne esminis rodiklis. svarbiausia
paziureti, kad rimtu broku nebutu padaryta pamatu ir grindu apsiltinime,
hidroizoliacijoje, sienu siltinime, stoge (ypac jei siltas stogas ir dar
kokia skarda dengtas). nusipirkti gera nama didele loterija - kai kurie
dalykai islenda tik per laika ir butent tuos, kaip taisykle, yra
sudetingiausia pataisyti.

aiva