Tema: Re: pado remontas
Autorius: Kancleris
Data: 2010-12-30 16:44:05
shoo goo klijai yra http://www.eclecticproducts.com/shoegoo.htm, parsiduoda
x-shope, universalines pardes patalpose, su juo skeiteriai formuoja naujus
padus, ba pas juosius nusitrina greit, gal pades, sulipdzius iskilima ir
uzpilus nauja pada, formavima teks paciam apgalvot :D

dar senukuose esu pirkes klijus batams rusiskus, pavadinimo nepamenu,
poliuretaniniu pagrindu berods jei neklystu, plius galima su nefrasu
skiesti, tad manau galima butu bandyti klijuot iskilima