Tema: Re: Nusibodusi tema apie "kiaurus" plastikinius langus
Autorius: darkalas
Data: 2010-12-28 17:51:51
Fauga + thyssen profiliai pucia per vyrius pas mane, bet tik kai labai
stiprus vejas. Patys fauga sake kad tokie jau tie vyriai yra ir
reguliavimas nepadeda. Kazka siule keisti... tipo ispjausim, ir idesim
naujus vyrius, bet tos pacios firmos, nes kitu lyg ir neturi. Nusprendziau
nesiterlioti, nes butas ir taip sandarus, laikau kaip papildoma
ventiliacija :)
Bet langai pries 3 metus deti, galvojau gal kazka pakeite, matau kad ta
pati sh deda :)