Tema: Re: blokinio siules
Autorius: @runAsUser <arunasx_TIK NEREIKIA_@_takas_TAIP_PAT.lt>
Data: 2010-12-28 11:57:39
Tik tiek, kad asmeniskai cher tu ten pasisamdysi tuos aukstalipius, viskas
turi buti suderinta su savivaldybes statybos skyrium, kai daro, tai
kompleksiskai, pas mane per 30 metu gal 2 kartus maciau tuos betmanus pas
mane 7 aukste pro langa ziurincius, nors tikrai nieko nekvieciau...
Kita vertus, jei pinigu turi uz visus ir uz tevyne...