Tema: Re: Išsiplėtimo indas
Autorius: GBF
Data: 2010-12-21 14:17:05
Tai jei teisingai supratau:

Kai pas mane sistema salta, sistemos monometras rodo 0,5 pamatuoju inda ir
suderinu kad jame slegis butu 0,4. O kai sistema prisyle ir slegis pakyla
sistemoje iki 0,8 Tai inde slegis tokiu atveju turetu but ~0,7? Teisingai?

Čia man šitas klausimas kilo dėl to, kad šylant katilui kartais vamzdyne ir
radiatoriuose girdisi toks dunksėjimas kartas nuo karto... o šalanat
vandeniui sitemoje tie dundesiai ypač suaktyvėja ir kartojasi kas kokias 10
min... Kiek mano galvelė neša tai yra dėl to kad kažkas negerai su slėgiais
ir vandeniui plečiantis ir traukiantis "prievartaujami" vamzdžiai ir
radiatoriai... Todėl ir noriu pažiūrėt kaip ten išsiplėtimo inde yra... O
gal priežastis kažkur kitur?