Tema: Re: Betoniniu grindu plovimas..
Autorius: cD-r0m
Data: 2009-03-24 11:44:30
Matai, mano karutis nevarva, neseniai pasisavinau sita garaza, o anksciau
cia buvo zigulis, volvo ir fordas, is sprendziant is paliktu detaliu, abu
buvo seni ir tragiski :)
 Siaip galvojau, apie plyteliu klojima, kaip naujuose garazuose daro, nors
cia nera prioritetine mintis. Jei klociau, yra spec plyteles garazams ar
tiesiog grindu plyteles dedamos? Ir ar neklystu, kad pries dedant plyteles
vistiek reiktu bent minimaliai apiplaut grindis?