Tema: Re: kuo nuvalyti akrilinius dazus
Autorius: bite
Data: 2009-03-24 11:25:35
Pastoviai dirbu su akriliniais dažais (dekoravimo mokymas) ir kaskart tenka
išplauti pilnas dažų pridžiūvusias paletes, kurių plastikas tiesiog traukte
pritraukia juos. Taigi, vienintelis ir labai geras būdas - karštas vanduo...
Taip, akrilas išdžiūvęs tampa atsparus vandeniui, tačiau kad ir labai
trumpai karštame vandenyje pamirkius jį, jis tampa elastinga labai lengvai
nuimama plėvele, kurią belieka nuimti ir nuplauti. Šaltas vanduo tuo tarpu
nė trupučio negelbsti, atvirkščiai, rodos, tik dar sutvirtina tą pridžiūvusį
sluoksnį.
Taigi, manau, Jūsų atveju tikrai verta pabandyti ir tik jei tai nepadės,
griebtis drąstiškesnių veiksmų, tačiau esu įsitikinusi, kad tereikia
išspręsti būdą karštam atmirkymui...